niedziela, 29 grudnia 2013

Small information :)

Hej, wszystkim! Przepraszam za moja nieobecność ale jak wiadomo święta. Mam dla Was małą rekompensatę. Mianowicie co powiecie na taki mały tygodniowy maraton? Każdego dnia wieczorem będzie pojawiał się nowy rozdział. Zaczynając od poniedziałku. We wtorek jest sylwester dlatego możliwe, że wtedy rozdział pojawi się szybciej. Mam jeszcze do Was pytanie. Chciałabym jakoś "ulepszyć" bloga. Napiszcie koniecznie co mogę zrobić. Myślałam nad dodaniem muzyki, może jakieś konkursy, dedykacje? Sama nie wiem dlatego zależy mi bardzo na Waszej opinii. Dajcie znać do o tym myślicie. No i jeszcze raz ogromnie dziękuję każdemu z Was za komentarz pod poprzednim rozdziałem. Skomentowało go aż 16 osób. To dla mnie naprawdę wiele znaczy.Jeszcze chciałam wspomnieć, że zmieniam adres bloga. Nie wiem kiedy ale co myślicie o awakening-fanfiction.blogspot.com? Myślałam nad: Thunder, Silent, Whispers, Fear ale Awakening jakoś tak mi najbardziej pasowało. Jeśli mielibyście jakieś propozycje to śmiało ;)

8 komentarzy:

  1. Ja jestem za ! :D
    Możesz robić dedykacje :3
    A już wiem, ale to napisze ci na priv ! xd
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maraton!- jestem za!
    Myślę, że fajna byłaby muzyka i dedykacje.
    Z niecierpliwością czekam na next'a.
    Buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. MARATON FUCK YEAH!!!

    Jestem za dedykacjami i konkursami^^
    Nie zmieniaj adresu!!!! Taki jest w sam raz!
    Love and kiss ;*
    Nicol <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba Awakening
    Możesz założyć aska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie to jest tak :D
    Jakbyś zrobiła ten maraton to dużo by poszło ci na to rozdziałów i później nie miałabyś co dodać... Chociaż z drugiej strony ten pomysł jest... całkiem ciekawy :D
    Dedykacje i te inne sprawy też są fajne :P
    A co do muzyki, to szczerze nie przepadam za takimi rzeczami.
    Przykładowo wchodzą na twój blog, głos mam włączony na maksa i tu nagle takie BUM, lub słucham swojej muzyki i mi tu inna zaczyna grać.. o jest jeszcze jedno. Przykładowo mam otwartych dużo kart i nagle coś mi gra i nie wiem gdzie to jest...
    Tą decyzję zostawiam dla ciebie :)
    Wszystkie pomysły są bardzo ciekawe. :)
    A może pomyśl nad zmianą wystroju bloga? Nowy szablon? to też by go odświeżyło :)
    Buziaki Rose xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. ten maraton to jest świetna sprawa :D za tymi dedykacjami też jestem za xd a co do tych konkursów to już nie mogę się doczekać pierwszego xd pomysł z tą muzyką jest genialny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uggghhhh zmieniłas adres bloga i zgubiłam cię :(((( A teraz muszę nadrabiać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne konkursy jesteśmy za!!! hehe :)
    Przepraszamy, że nie wchodziłyśmy ale dużo obowiązków było.
    Obiecujemy wszystko nadrobimy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz wywołujesz ogromny uśmiech na mojej twarzy. Kocham Cię ♥