poniedziałek, 3 lutego 2014

Mała przerwa :(

Hej Kochani! Jestem niestety zmuszona to napisać ale w najbliższym czasie nie pojawi się żaden rozdział.
Na to małe zawieszenie bloga złożyło się tak naprawdę wiele powodów.
Ostatnio prawie na nic nie mam czasu. Ciągle jestem, że tak powiem w biegu.
Mam mnóstwo nauki bo za dwa tygodnie zaczynają mi się ferie. Naprawdę jest dużo do poprawiania. Do tego dochodzą jeszcze wszystkie zajęcie dodatkowe, koncerty, konkursy...i ja po prostu nie daję już rady. Codziennie sypiam góra po dwie godziny bo do tej nieszczęsnej nauki dochodzi jeszcze moja bezsenność. Potem w szkole jestem umordowana i nie mogę się skupić.
Jak wspominałam mój komputer też ze mną nie współpracował i dlatego musiałam go wymienić. Nowy jeszcze nie przyszedł, a uwierzcie mi, że na telefonie wcale się tak super nie pisze.
Z moją weną też jest kiepsko. Od dwóch dni siedzę i nie potrafię jednego sensownego zdania napisać.
Moje zdrowie też nie jest w najlepszym stanie i nie wiem czy na ferie rodzice nie wywiozą mnie gdzieś na koniec świata ;D
Nie wiem czy uda mi się całkowicie odciąć od bloga ale jak na razie mam zamiar postawić sobie szlaban (oczywiście wiem, że to mi się nie uda)

Chcę tylko przypomnieć, że pewnie dalej będzie można mnie 'złapać' na asku.
Ściślej mówiąc nie mam pojęcia kiedy do Was wrócę. Może za miesiąc...naprawdę nie mam pojęcia.
W wolnym czasie zerknijcie sobie w zakładkę "Polecane". Jestem pewna, że znajdziecie sobie coś w zamian za Awakening.



                                                                                            Kocham Was mocno i tęsknię, Cat




Buziak od Stylesa 


I kolejne buziaki









13 komentarzy:

  1. Nie wiem czy przeżyję :c No, ale nic! Przecież do nas wrócisz :) Trzymaj się tam, słonko! <3 Kocham mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na Ciebie z powrotem! Bardzo lubię Twoje opowiadanie :( Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko napisałyśmy już na twoim drugim blogu. A tutaj napiszemy, że nowy wystrój jest prześliczny. Awwww... *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. no chyba Cię zabiję! : ( weź, weź.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia ,odpocznij sobie ,popoprawiaj ocenki i w ogóle
    masz wypocząć sobie <3
    Będę za tym FF tęsknić :C
    Kocham.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanfiction o Louis'ie. Początkowe rozdziały nie są tak ciekawe jak teraźniejsze, ale sama jako autorka je czytam bo coraz mi się podobają. Louis miał problemy, siedział w więzieniu, po poznaniu Nicole dalej ćpał heroinę. Ostatnio nic im się nie układało. Chłopak miał wypadek, a przed nim bardzo skrzywdził dziewczynę. Czy uda im się przetrwać? Dowiesz się tego, czytając
    youjustmustbelieve.blogspot.com
    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda , ale szkoła to szkoła....czyste złooo -_-
    PS . Informuje ze mój blog został przeniesiony na inny adres - thestoryoftheylife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda , ale szkoła to szkoła....czyste złooo -_-
    PS . Informuje ze mój blog został przeniesiony na inny adres - thestoryoftheylife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. SPAM!
    Pojawił się 7 rozdział na: chocolate-iris-fanfiction.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, ze jestem dopiero teraz, ale tak wyszło... za dużo rzeczy się dzieje...
    Życzę ci powrotu do zdrowia, dużo weny! Żeby w szkole było lepiej, niech ci nauczyciele się ogarną! Wiem co czujesz ja mam podobnie ;/
    A na feriach masz porządnie odpocząć! :)
    Buziaki Rose xxx
    + W chwili wolnego zapraszam do siebie gdzie w piątek pojawił się nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SPAM!
    Pojawił się 8 rozdział na: chocolate-iris-fanfiction.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Założysz listę informowanych?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieeeeeeeee ja kocham to fanfiction!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz wywołujesz ogromny uśmiech na mojej twarzy. Kocham Cię ♥